14 Eylül 2012 Cuma

Söz Demeti ^^ 2


*Kaybettiklerim arasından en çok aklımı özlüyorum..  -Mark TWAİN

*Şarkılara neden 'parça' deniyor biliyor musun? Yeri geldiği zaman eksik yanını tamamladığı için. ---

*Benim en kötü hikayemi güvendiğim insanlar yazdı.  -Cemal SAFİ

*Parkta salıncak sırası bekleyen çocuk gibi bekledim seni. Biraz heyecan biraz salıncağı 'başkası kapacak' korkusu işte..   -Cemal SÜREYA

*Oysa ben hiç insan kaybetmedim. Zamanı geldiğinde vazgeçmeyi bildim, o kadar.  ---

*Biz önceden küçük şeylerle mutlu olan insanlardık. Sonra aklımıza sevda diye bir şey soktular, toparlanamadık..   -Yılmaz GÜNEY

*Hayat öyle oyunlar oynuyor ki, nereye tutunsam düşüyorum. Tam da palyaçonun dediği gibi 'Ağlayamadığımdan gülüyorum'...   -Paul AUSTER

*Mutlu insanlar; her şeyin en iyisine sahip olanlar değil, sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir.   -Charles BUKOWSKİ

*Babam hep derdi ki 'Başını dik  tut prensesim yoksa tacın düşer.'   ---

*Bazen çok seversin ve o çekip gider..   ---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder