14 Eylül 2012 Cuma

Söz Demeti ^^ 1


* Mesela ilerde çocukların "anne senin ilk aşkın kimdi" dediğinde eski resimleri çıkarmak yerine "babandı" diyebilmeli insan.    -Ceyhun YILMAZ
 

*Beklemek yalnızca, bitip tükenmeyen bir çaresizlik.   -Franz KAFKA

*Gittin mi büyük gideceksin ! Ayrılık bile gurur duyacak seninle..   -Can YÜCEL

*Sevdiklerinize gül verin. Gülünüz yoksa 'gülüverin'.   -Hz. Mevlana

*Kimseyi kırmayayım diyorum. Birde bakıyorum kendim paramparçayım...   -İlhan Berk

*Şimdi ne dünsün ne de yarın... Olsa olsa bir yarım ya da eksilen yanım.   -Kahraman TAZEOĞLU

*Sen beni yenmedin çünkü ben seninle oynamadım.   -Özdemir ASAF

*Cehennemde bile beraber olmayı isteyecek kadar çok sevdik bazılarını.   -Muhammed ATMACA

*Ben, senin beni sevebilme ihtimalini bile sevmiştim...   -Yılmaz ERDOĞAN

*Saklayacak bir şeyin yoksa korkacak bir şeyin de yok demektir.  -Che GUEVARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder